Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Aanmelden hoge rang.
Aanmelden hoge rang. Icon_minitimedo nov 07, 2013 5:09 am van Thainne

» Aanmelden verschillende gaven.
Aanmelden hoge rang. Icon_minitimedo nov 07, 2013 4:31 am van Thainne

» Rate that avatar!
Aanmelden hoge rang. Icon_minitimedo nov 07, 2013 3:01 am van Thainne

» The great talk topic.
Aanmelden hoge rang. Icon_minitimedo nov 07, 2013 3:00 am van Soren

» .:Aanmelden:.
Aanmelden hoge rang. Icon_minitimedo nov 07, 2013 2:51 am van Soren

» Meer gebieden?
Aanmelden hoge rang. Icon_minitimema sep 09, 2013 6:39 am van Soren

» Call Of Silence. [Open]
Aanmelden hoge rang. Icon_minitimeza aug 31, 2013 7:14 am van Marvel

» apdoptie van account
Aanmelden hoge rang. Icon_minitimewo aug 28, 2013 11:26 am van Simon

» Finally alone, right..?
Aanmelden hoge rang. Icon_minitimewo aug 28, 2013 6:29 am van Amelie

Owl of the month
Hier komt de owl of the month te staan.
Summer
Aanmelden hoge rang. Sun310 Het is volop zomer. Er is op het moment veel prooi te vangen, maar vele uilen vragen zich af of het niet te droog wordt.
Affiliates
Wil je linkpartners worden? Stuur dan even een pm naar Soren met een banner. We verwachten wel dat onze ook op jouw site komt!
 Aanmelden hoge rang. Banner13 ___________________ Aanmelden hoge rang. E1ez3r Aanmelden hoge rang. Rrihj6

 

 Aanmelden hoge rang.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Soren
Admin
Soren


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 16-06-12
Woonplaats : Naast de buren

Your character
Leeftijd: 2 years
Gave: Watergave
Geslacht uil: Male

Aanmelden hoge rang. Empty
BerichtOnderwerp: Aanmelden hoge rang.   Aanmelden hoge rang. Icon_minitimedi aug 27, 2013 7:56 am

Omdat er nog veel hoge rangen open staan dit topic. Let op, maar een hoge rang per persoon!

Rangen die al bezet zijn;
Alfa Gayanen - Dieuw aka Marvel
Alfa Mother earth - Insane aka Kim
Alfa  Pergios - Crystalpaw aka Gaby

Rangen waar je je voor kunt aanmelden;

Beta alle tribes
Trainer voor alle tribes
Healer voor alle tribes
Magican healer alle tribes

Wat moet er perse in je aanmelding staan:
- Een duidelijke karakter/ uil beschrijving, met alles erop en er aan.
- Een voorbeeld post
- Je rpg ervaring
- Natuurlijk alle standaard dingen zoals leeftijd naam enzovoorts.

We gaan af op mooi aangeklede aanmeldingen waar veel moeite in is gestoken. De alfa's mogen natuurlijk mee beslissen over de hoge rangen van hun tribe.

Hopelijk komen er veel aanmeldingen^^

Mvg, het team.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucky

Sucky


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-08-13

Your character
Leeftijd: 4 jaar.
Gave: Windgave
Geslacht uil: vrouwelijk

Aanmelden hoge rang. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden hoge rang.   Aanmelden hoge rang. Icon_minitimedi aug 27, 2013 8:38 am

ME:

Name account:Sucky.
Real NameAimée
Age:14 year. 25-01-1999
Rpg ervaring:Sinds 2010 rpg ik. Ik schrijf meestal rond de 300 a 400 woorden, tenzij ik veel inspiratie heb. Op Warrior Cats bespeel ik O.A Boneface,Silhouettekit, Sailor en Ratkit.
Ik ben nu actief op MO, WC en later RC{Rat City}.


Sucky.
Rank:Beta Gayanen.
Name:Sucky.
Age:4 years
Caracter:Sucky is een wat afwachtende uil. Ze kan wel vlug ingrijpen als het moet, maar ze wilt niet te vlug conclusies trekken. Ze kan streng optreden, maar dit doet ze liever niet te vlug. Ze geeft graag een tweede kans, maar als je te ver gaat kan ze je wel flink straffen. Gevechten zijn niet haar ding, maar ze kan wel haar mannetje staan. De waarheid is voor haar heilig, ze heeft het vlug door als er gelogen wordt. Ze houdt erg van ruimte, maar ook wel van vrienden. Ze is erg duidelijk in het uitstralen van haar emoties. Ze is bang in kleine ruimtes en slaapt anders dan de meeste uilen liever gewoon op een tak.
History:Sucky is geboren in de Gayanen Tribe en heeft een rustig leventje gehad, totdat haar ouders verdwenen. Niemand wist waar ze naar toe waren gegaan, maar Sucky besloot ze samen met haar broer Tanu achteraan te gaan. Een helse tocht begon, maar kwam al vlug aan zijn eind. Een storm dwong de twee om terug te gaan en ze konden het niet meer vinden. Afgepeigerd kwamen ze thuis, waar ze hun verhaal deden. Een half jaar trok voorbij, maar toen besloot Tanu het weer te proberen. Sucky wou hem tegenhouden, maar het lukte niet. Ze hield dagenlang de wacht, maar Tanu keerde niet terug. Sucky wist dat ze haar familie was verloren en probeerde de rest van haar Tribe te beschermen, dat was het enige wat ze nog kon doen.
Voorbeeldpost:Ruisloos vloog de bruine uil tussen de bomen door, haar blik half naar de grond gericht, wachtend op een prooi. Ze ontweek een boom en daalde naar beneden. Vlak boven de grond vloog ze verder, nog steeds lette ze op een prooi. Waarom kon ze niet met Tanu jagen? Een zucht verliet haar snavel en ze steeg weer op. Opeens bewoog er iets in haar ooghoek, ze draaide haar kop om en zag een eekhoorn zitten. Het was net uit zijn hol gekomen. Soepel maar vlug draaide Sucky zich om en vloog richting de eekhoorn. Nu moest ze vlug zijn. Die beestjes waren verdraaid snel. Ze stak alvast haar klauwen uit. Gelukt! Het was haar gelukt! Haar klauw sloot om de eekhoorn heen en ze vloog verder. Op de grond maakte ze hem vlug af. De eerste prooi van de dag. Sucky groef snel een gat met haar klauw en legde hem daarin. Nu moest ze nog meer krijgen. De uil steeg weer en met geruisloze slagen verdween ze de lucht in. Op zoek naar een volgende prooi.
-Normaal heb ik wat langer, ben wat haastig-
Why:Wel, ik rpg al eventjes en in al die tijd heb ik bijna geen bijzondere rangen gehad. Behalve een keer Clanleader op AL. Ik wil eigenlijk nu ook eens proberen en me kunnen bewijzen.


Laatst aangepast door Sucky op wo aug 28, 2013 6:02 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Soren
Admin
Soren


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 16-06-12
Woonplaats : Naast de buren

Your character
Leeftijd: 2 years
Gave: Watergave
Geslacht uil: Male

Aanmelden hoge rang. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden hoge rang.   Aanmelden hoge rang. Icon_minitimewo aug 28, 2013 5:45 am

Tot nu toe ziet hij er goed uit ^^
Meld het maar even als hij af is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucky

Sucky


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-08-13

Your character
Leeftijd: 4 jaar.
Gave: Windgave
Geslacht uil: vrouwelijk

Aanmelden hoge rang. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden hoge rang.   Aanmelden hoge rang. Icon_minitimewo aug 28, 2013 6:03 am

Hij is af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soren
Admin
Soren


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 16-06-12
Woonplaats : Naast de buren

Your character
Leeftijd: 2 years
Gave: Watergave
Geslacht uil: Male

Aanmelden hoge rang. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden hoge rang.   Aanmelden hoge rang. Icon_minitimewo aug 28, 2013 8:13 am

Wat mijn part ben je geaccepteerd, alleen Ivy is natuurlijk de echte beslisser. Dieuw is namelijk ook de alfa. Als zij het er mee instemt krijg je je rang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thainne

Thainne


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 12-10-13
Leeftijd : 22
Woonplaats : Amsterdam

Your character
Leeftijd: 2,5 jaar
Gave: SuperSnel
Geslacht uil: Mannetje

Aanmelden hoge rang. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden hoge rang.   Aanmelden hoge rang. Icon_minitimedo nov 07, 2013 5:09 am

Moi
Naam: Lotje
Leeftijd: 12 luttele jaartjes
RPG ervaring: niet zo lang: pas twee maanden. Maar ik zit er al helemaal in en snap precies hoe het werkt.

Owl
Naam: Thainne
Leeftijd: 2,5 jaar
Tribe: Gayanen
Rang: Trainer
Gave: SuperSnel
Karakter: Thainne is een geduldige uil die niet gauw in paniek zal raken. Hij neemt zijn taak als trainer enorm serieus - hij kan ook nog wel eens best streng zijn tegen zijn leerlingen - , en erg veel humor heeft hij niet. Ondanks dat kan hij prima met anderen omgaan. Hij heeft graag zijn privacy; hij wil zijn eigen slaapplek, voedsel en geheimen.
History: Thainne is opgevoed in Mother Earth, door zijn eigen ouders. Toen hij ouder werd, ontdekte hij wat een nare tribe dat was. Hij vluchtte, waardoor zijn ouders en zijn tribe hem nooit meer wilden zien. Hij heeft zich aangesloten bij de Gayanen, waar hij besloot een rustig en vredig leventje te leiden. Hij vreest nog steeds voor wraak van de tribe waar hij geboren en getogen is.

Voorbeeldpost
Thainne deed zijn ogen open en kneep ze gelijk weer dicht. Aan de waterige zonnestraaltjes te zien was het nog vroeg. Toen hij aan het licht gewend was, spreidde hij zijn vleugels. Hij dook in razende vaart naar beneden van de tak waarop hij zojuist nog had gezeten. Vandaag, besloot hij, zou hij een tocht gaan maken. Op zijn volle snelheid, wat ongelooflijk snel was bij Thainne gezien zijn gave, gierde hij langs bomen, bergen, dalen. Hij had hier altijd al van genoten. Terwijl de wind door zijn onzichtbare oren suisde en zijn vleugels klapperden, ging hij geleidelijk aan langzamer vliegen. Hij moest toch ook eten. Terwijl hij nu bijna stil hing, keek hij naar de grond die beangstigend ver onder hem was. En... daar liep iets. Een haas! Wauw! Hij focuste zich op de plek waar die haas zo immens langzaam - tenminste, voor Thainne's begrippen - aan het hupsen was. Hij keek en... dook. Die grond, die zo ver weg was geweest, was na twee seconden al duizelingwekkend veel dichterbij. Hij dook met zijn klauwen op de haas af, die niet genoeg tijd had om te beseffen wat er gebeurde. Thainne bracht de haas mee naar een uitstekende klif, en at hem op bij een prachtig uitzicht. Hij keek naar de stand van de zon. Oh nee, hij moest al bijna terug zijn! Zijn leerlingen wachtten op hem. Hij ging op de rand van de klif staan en liet zich voorover vallen. Hij tuimelde naar de grond, waar hij toen hij er vlak boven was precíés op tijd koerste en terug naar huis vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanmelden hoge rang. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelden hoge rang.   Aanmelden hoge rang. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanmelden hoge rang.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» .:Aanmelden:.
» :: Mother Earth - Aanmelden ::
» Aanmelden verschillende gaven.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Belangrijk :: Regels en informatie-
Ga naar: